Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-07, 00:47   #1
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Utdrikningslag - hva koster det egentlig?

Jeg skal på utdrikningslag igjen og har fått meg et lite kultursjokk.

Det er noen år vi holdt slike lag i min vennegjeng og det har tydeligvis skjedd noe siden da, for jeg synes det er grisedyrt! I min tid hadde vi fokus på kostnad og at alle skulle ha råd til å delta, denne gangen er det er såpass dyrt at jeg vurderer å droppe arrangementet.

Først foreslo brudens forlovere et utenbys opplegg (og vi snakker ikke om et spennende reisemål) som totalt ville koste nesten 3000,- per pers! Nytt opplegg kom på mail i går: Planene er justert, det vil holdes i Oslo, men koster likevel over 1000,- + drikke + bytur.

Jeg innbiller at tidligere utdrikningslag (til nære venninner) har kostet betraktelig mindre. Er jeg helt på jordet?!? Er jeg rett og slett blitt en gnien kjerring som har mistet kontakt med virkeligheten?