Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-10, 06:58   #37
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Applikasjon av Skilpadda

Den er fantastisk! Jeg blir lykkelig hver gang jeg ser på den. Nå har det segslik at designeren hos Finklea er rimelig ubrukelig. Hun klarer vist ikke få til den kjolen som Skilpaddeapplikasjonen skal sitte på. Så hun sydde en ny. Den ble i helt feil stoff for applikasjonen og Skilpadda og jeg ble enige om at jeg setter i gang med plagg nummer tre. så nå har jeg klippet og gjort klar til at applikasjonen skal få sitt passende tilholdsted på et jeansskjørt. Der vil den passe perfekt. Håper jeg. Hvis ikke ender dette opp med at Skilpadda får en hel vårkolleksjon fra Finklea. Hun var faktisk ikke lei seg over tanken på det. Så jeg håper å ha skjørtet ferdig i løpet av helgen. Det er på tide applikasjonen finner sitt endelige hjem. Den er jo så fiiiiiin.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat