Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-07, 09:30   #14
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?

Jeg skal gifte meg i september, og har gitt beskjed til mine forlovere at sånne priser på utdrikningslaget er uaktuelt. Jeg vil at alle som har lyst skal ha mulighet til å være med, også de som har dårlig råd.

Trenden nå virker som om alle skal ha kjempedyre aktiviteter, helikopterturer, go-kart, spa...og helst alt i løpet av en dag.

Jeg synes virkelig det er en uting at utdrikningslag skal koste over 1000-lappen.

Som andre sier - er man veldig nære, og er enige om at opplegget skal blis å dyrt, så er det jo forsåvidt greit. Men jeg ser for meg at noen kan føle seg presset til å være med selv om de synes det er alt for dyrt.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat