Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-06, 09:37   #7
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

I alle situasjoner?

Nei, selvfølgelig ikke i alle situasjoner.

Etter min mening er det vanskjøtsel hvis barnet må ha det vondere enn nødvendig gjentatte ganger. Alvorlig omsorgssvikt vil det etter min mening være hvis barnet risikerer varige, alvorlige med eller dø og foreldrene ikke oppsøker hjelp. Det siste vil være straffbart. Det første er det ikke.

Og det første tilfellet vil nok forekomme flere ganger hos de aller fleste, man tror at barnet bare sutrer og så er h*n syk, man er usikker på doseringen på smertestillende, man er på ferie og har ikke med seg medisin osv Jeg mener at det bare er kritikkverdig hvis det gjentar seg over tid.

him er ikke aktiv   Svar med sitat