Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-10, 18:26   #10
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyet

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg irriterer meg ikke så lenge jeg føler at foreldrene gjør det de kan for å roe ned. Babyskrik har aldri irritert meg, men større barn som sparker i setet og bråker kan irritere meg.

Enig. En gang hadde vi en liten gutt bak oss som hylte og det eneste foreldrene gjorde var å hysje på ham. Like før jeg snudde meg og spurte om jeg skulle lese for ham. Litt mer kreative enn hysjing kan man være synes jeg.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Lur idé å samle i en del av flyet, så kan folk velge litt selv om de vil bli utsatt.

Hvis man kan velge er det greit. Men at man må sitte der vil jeg ikke ha. Jeg gidder ikke sitte sammen med alle "skrikerungene" når jeg har barn som oppfører seg eksemplarisk på fly.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat