Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-10, 18:44   #15
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.134
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyet

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Og ja, jeg mener du viser liten evne til forståelse for andres syn når du hevder at du ikke skjønner at man ikke kan tåle litt barneskrik om man er på noen timers flytur.

Og der er jeg helt enig med Safran. Barneskrik er den verste lyden jeg vet om, og jeg synes det er en sann lidelse å høre på unger som skriker. Noen lider av å høre på ACDC, noen av trafikkstøy, noen av babyskriking og andre av hamring og banking. Å måtte høre på en høy lyd du hater over lengre tid er en lidelse, og ikke noe man bare kan tåle.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat