Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-07, 10:41   #7
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søndagsrevyen - om overgrep mot barn

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Men i følge noen politikere er det "veldig lite sexy med voldtatte barn".

:dåne litt jeg òg: Det må da være tidenes minst gjennomtenkte uttalelse.

Jeg er litt sånn konstruktivistisk i tankegangen, og jeg er delvis enig med NRK i at de må få folk engansjerte for å gjøre noe med problematikken, men jeg synes likevel NRK skal ha refs for å ikke ha advart mot innslaget på forhånd, og for å ha sendt det så tidlig på kvelden. Jeg er vel også uenig i at de trengte å bruke det lydopptaket. Men jeg er helt enig i at vi må få folk engasjerte. Vi må få dem med definisjonsmakt til å engasjere seg, definere det hele som et problem, få ploitikere som også har definisjonsmakt,- og handlekraft til å se verdien i å gjøre mer med temaet. Gjøre det til et "sexy" tema (Gud for en dårlig ordbruk, jeg kommer ikke over det, og likevel fant jeg ikke et annet å bruke for å henvise til uttalelsen).

DM er ikke aktiv   Svar med sitat