Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-10, 11:24   #18
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Det er veldig lov å rapportere inn innlegg som man reagerer på av en eller annen grunn. Det praktiseres aktivt i dag. (Jeg innrapporterer over en lav sko selv.) Da får moderatorene nyss om tråden og kan gå inn og roe gemyttene. Det er de flinke til, og jeg synes dette er en av de tingene som fungerer veldig bra her på FP.

Jeg tviler på om en regel som den du siterer over vil hindre noen fra å kalle en annen bruker for "nek" hvis de synes h*n fortjener det, og jeg synes absolutt ikke vi skal begynne med sensur og sletting av innlegg. Virkelig ikke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat