Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-10, 11:42   #1025
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Denne veska ble visst med meg på vei til jobb i dag. Men i svart:


Den var jo fin i brunt skinn også, men jeg var litt redd for anvendeligheten, samt at den kan bli litt stygg i regnvær?
Men jeg er jo litt usikker på kjøpet. Særlig siden jeg nettopp kjøpte en romslig og fin (og fargesprakende) tøyveske, så trenger jeg egentlig en veske til? Den er jo både fin og praktisk, ikke sant? Gode håndtak og remmer, både til skulderbæring og tvers-over-bæring (en fordel når man triller vogn hjem fra barnehagen..). Og plass til laptop og dokumenter. Og den har veldig lett og mykt skinn. Jeg skal beholde den, sant?

Definitivt beholde!

Jeg har en drøss med vesker. Jeg lurer på om jeg skal kvitte meg med noen, sånn at det ser ok ut å kjøpe noen nye?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv