Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-10, 21:47   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets påskenøtt: gjenkjenn forfatteren av disse tekstene (gjetting i annen tråd)

Surre

Jeg er helt enig i at der forplikter grundig informasjon, men jeg vil at valget over hva som skjer med min kropp skal være opp til bare meg. Og derfor er det som Sitron sier at det bør finnes et offentlig register der det står ja eller nei til donasjon. Og i de tilfeller der personen ikke klarer å ta et valg, vil de pårørendes ønsker være avgjørende.
Jeg tror at om alle som er for en organdonasjon, og som ønsker å donere ved sin død, står i et slikt register, vil det kanskje ikke være behov for å måtte spørre de som er i tvil.

----------------------------------------------------------------------------------

Det er jeg ikke enig i. Jeg veit at min mann respekterer mitt ønske om at jeg vil donere det som er mulig å donere om jeg dør. Men jeg veit også at mine foreldre hadde villet nektet. Dessverre. Og da synes jeg det blir feil at om både jeg og mannen min havnet i en ulykke, og han ikke kunne svare for meg, at det hadde blitt mine foreldre som tok en feil avgjørelse utifra hva jeg egentlig ønsket.

Ja, dere skjønner sikkert at jeg er absolutt for forslaget. Og jeg har donorkort i lommeboken.

Sist redigert av Teofelia : 05-04-10 kl 23:04.
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat