Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-10, 22:10   #18
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets påskenøtt: gjenkjenn forfatteren av disse tekstene (gjetting i annen tråd)

007

Anonym? Fantastisk!

Jeg skal jaggu meg benytte anledninga til å skrive en hel masse dritt om en hel mendge brukere, og det uten at moddene kan modde meg. I tillegg skal jeg skrive masse dritt om møkkaforumet FP, som jeg brenner inne med til dagen, fordi noen og enkelte blir møkksur og tåler ikke høre at noen kaller en spade for en spade. Og sist, men ikke minst: jeg skal endelig kunne si det eg har tenkt og ment lenge: Madam Mim er forferdelig stygg med det lilla håret, Tåtti er en kylling, Esme ser ut som en dust med den hatten og Skilpadda er like grønn som avataren sin.

Hah! Er fikk dere den!

Sist redigert av Teofelia : 05-04-10 kl 23:06. Årsak: Rettet skrivefeil som forfatteren normalt ikke skriver
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat