Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-10, 22:23   #2
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det finnes en hel del brukere her inne som knapt kunne skrevet et avsnitt som anonym før jeg kjente dem igjen. For meg er skrivestil minst like avslørende som håndskrift, og en del av brukerne her inne har jeg lest tekster av i over syv år. Skilpadda og Polyanna for eksempel, kunne neppe ha skrevet så mye som en handleliste uten at jeg hadde fersket hvem forfatteren var. Og Kanne kjente jeg en gang igjen fra et teksten på et julekort.

Jeg avslørte Polyanna da hun var undercover på SM da hun var gravid med nummer to og nummer tre og ringte opp og gratulerte begge gangene. Jeg forstår egentlig ikke hvorfor hun forsøkte å holde det hemmelig for meg den siste gangen, hun burde visst bedre. Men med Teofelia var det litt verre, der bare merket jeg meg en utrolig oppegående person med et helt sinnsykt tåpelig nick, og klarte ikke å forstå hvordan en så oppegående person kunne lage seg et så idiotisk nick. Så enkelte ganger er det lett å avsløre en person, andre ganger not so much.