Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-10, 17:34   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du kaffe?

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.


Jeg har ingen venner som ikke drikker kaffe omtrent, og kan huske flere ganger vi har akket oss over sånne håpløse folk som tror at en pakke nescafe og varmt vann er adekvat når man vil ha kaffe


Hehe, men jeg har ikke kaffetrakter og har ingen planer om å skaffe meg det når jeg serverer kaffe 1-2 ganger i året, liksom. Hadde jeg hatt diigert kjøkken og god råd skulle jeg investert i en Nespresso, for da kunne jeg drukket sånne mokkagreier. Men jeg tror nok folk overlever på Nescafé når de en sjelden gang skal ha kaffe her.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat