Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-10, 23:47   #96
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lønn når man ikke har skole etter videregående

Jeg har, også før jeg ble lærer, fundert på hvordan er skal evaluere hvem som er gode lærere og hvem som ikke er det. Jeg har ennå ikke funnet løsningen, selv ikke etter å ha lest denne tråden. Noen av dere (:generell: ) er ganske så på bærtur her.

Jeg har hatt en kul kollega. En kul lærer som alle ungdommene likte og som fikk elevenes beste skussmål. Om elevene (og foreldrene) skulle evaluert ham (foreldrene måtte da hørt på sine håpefulle i og med at de ikke var tilstede på skolen), hadde han nok blitt evaluert som en god lærer. Elevene hadde 4, 5 og 6 i karakterer og beste karakter på eksamen var 3.

En 10-er til den som tar poenget her.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat