Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-10, 12:46   #150
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Altså, nuh er det dog ikke kun høykulturelle ting som går av stabelen i dette store, hvite huset.

:saksopplysning:

Jeg vet det altså. Men de fleste jeg kjenner har vært på operaforestillinger, som jeg synes er kjempehøykulturelt. (Og kjedelig ... ) Jeg hadde veldig lyst til å få med meg den indiske forestillingen som gikk i januar, men jeg fikk ikke billetter. Det var trasig. Jeg har heller ikke klart å få billetter til Nøtteknekkeren. Eller noe annet, for øvrig. Jeg klarer ikke å planlegge i god nok tid.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat