Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-10, 13:05   #167
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men jeg står fast på det at vi brukte utrolig mye tid på transport i Oslo sammenlignet med her (men bor man i sentrum av Oslo blir dette nødvendigvis annerledes). Det er noe av det jeg synes er behagelig med denne byen og bra for familien at vi bor i markagrensa og kan gå på beina til byen på 45 minutter. Eller sykle til jobben på 10 minutter. Bussen går hvert kvarter og tar oss ned mot sentrum på 15 minutter ved behov. Men skal man et annet sted enn inn mot byen er man avhengig av bil, for da er ikke bussen gangbart transportmiddel. *misunner dere t-baneringen*

Dette vil selvsagt variere innad i byen, som i mange andre byer. Men man trenger jo ikke bo i sentrum for at dette skal være annerledes? Da tror jeg du har sett litt lite av Oslo. Vi bor 5 minutters gange fra markagrensa. Det tar 12 minutter med banen til byen. Jeg sykler til jobb på 5 minutter. Mannen tar banen til jobb på 10 minutter (+7 minutter å gå til banen).

apan er ikke aktiv   Svar med sitat