Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-10, 13:08   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg har for øvrig slept med meg en østlending til Bergen, og selv han nekter å bo i Oslo.

Nå kommer han vel fra ei knøttebygd på østlandet også da, så det er kanskje ikke så rart.

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det hjelper jo godt å kunne bo 20 minutter unna sentrum med buss, ha sjøutsikt på ordentlig, enebolig med 1 mål tomt og fortsatt ikke bo seg ihjel pga. høye boligpriser.

Det er selvsagt en ting jeg savner med Oslo, boplass og gode utearealer. Men jeg har ikke funnet noe som trumfer de andre fordelene jeg opplever med Oslo, at jeg ønsker å bytte de vekk for større plass.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat