Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-10, 21:21   #113
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskenøtt: Gjettetråd

Sokk: det er planen, ja.

I tillegg lurer jeg på om det skal være lov til å utvide teksten sin litt? Jeg tenker at de som har lyst kan bidra med et innlegg til eller fylle på litt på annet vis. Det er ganske mange som har sendt inn veldig korte tekster, og det hadde vært spennende å se hvor mange som blir gjettet riktig på når man har mer materiale å gå etter.

Ellers kan jeg avsløre at det er mange innlegg som har blitt gjettet riktig av minst én person. Dette er åpenbart vanskelig, men ikke så umulig som mange synes å tro.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat