Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-10, 23:13   #14
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarer mot Shoxman.com

Opprinnelig lagt inn av kimma872, her.

har handlet der jeg også, og vet de er 100% fake.. og de blir utslitte etter 2-3mnd. men om man ikke bryr seg så mye, så kan man jo kjøpe 3par for prisen av en ekte i norge da, om man ser det på den siden

Om man skal ha joggesko kun pga utseende og ikke funksjonalitet, så kan man jo det så klart.

Jeg fikk jo ikke returnert mine, så jeg har brukt de til daglig så vidt det er. De er faktisk ganske fine, og det er gode kopier, rent utseendemessig. Men når det kommer til komfort, passform, støtdemping ol, så matcher de ikke Nike i det hele tatt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat