Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-10, 00:10   #255
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Veslemøya, her.

Det kan være veldig kreativt fruktbart å bo på steder hvor det ikke finnes så mange tilbud også. Det at man kjeder seg litt er jo ofte bare positivt. Man blir både kreative og nytenkende. Jeg kjenner godt til et tettsted i Nordland som har skapt MANGE musikere, og hvor foreldrene engasjerte seg stort i forhold til å lage teatergrupper, kor osv i barndommen deres.

Ja, det kan nok tippe begge veier. Og jeg krangler overhodet ikke på at det er sunt å kjede seg litt. Det har bare ikke fungert for noen av småstedene jeg kjenner godt nok til til å uttale meg om.
"Kreativ og nytenkende" er ikke akkurat ord som beskriver hjembygda. Heller tvert i mot. Mye gammeldagse holdninger, mye dop og heimkok, og dårlige skoler.