Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-10, 12:37   #4
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er ingen som har påstått at det ikke fins gode plasser å vokse opp utenfor Oslo. Som du sier selv, folk er forskjellige, og nettopp derfor har jeg påpekt at det er naivt å mene at alle har det flotters på bygda, bare fordi man har/hadde det selv. Jeg tror også det kan være forskjell mellom hva foreldre mener er rett for barna, og hva barna syns selv. Mammaen min hadde sikkert en idé om at bygda hun flyttet oss til var super for oss alle, allikevel flyttet jeg og mine tre søsken derifra så fort vi hadde muligheten til det, og ingen av oss har planer om å flytte tilbake.

Nå skal jeg innrømme at jeg ikke har lest tråden veldig nøye, men er det noen som mener at alle har det flotters på bygda?
Jeg har er født og oppvokst på et lite tettsted, men valgte å flytte bort for å få utdannelse, for så å flytte tilbake. Etter 2 år hjemme fant jeg ut at jeg hadde lyst til å flytte litt på meg, og gjorde det. Nå er tiden inne for å flytte hjem, om det blir for godt vet ingen, men om det blir det så er det en ok tanke for meg slik som situasjonen er nå.