Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-10, 23:14   #5
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!

Det var sen påske og godt vær så vi skulle på hytta til bestemor og det gledet jeg meg veldig til. Jeg var 8 år, hadde det fælt på skolen og trengte virkelig å komme meg litt bort, og bestemor hadde til og med lovet å ikke bli med / komme ned på hytta mens vi var der. Full halleluja-stemning. Vi trengte alle den ferien.
Men så ble jeg dyttet ned fra et garasjetak av noen i klassen min dagen før ferien startet, fikk armen revet opp og bristet. Det gikk betennelse i sårene, jeg fikk en allergisk reaksjon på det de vasket armen min med før de halvgipset og bandasjerte, noe som ikke ble oppdaget før noen dager etterpå fordi jeg allerede hadde vanvittig dårlig samvittighet for å ha "ødelagt påska" (jeg var jo selvsagt den eneste som tenkte det (okay, storesøster på 12 tenkte det litt), men sånn er det å være barn) og ikke ville gjøre det verre ved å være en sytete unge. Heldigvis så fikk jeg kraftig feber, og det er umulig å skjule fra en bekymret mamma.

Nå er jeg stort sett fornøyd med påska så lenge jeg ikke blir dyttet ned fra et tak eller brekker noe. Og får jeg en liten bit marsipan og litt fred og ro også, så er jeg i en gul himmel.

Sist redigert av Kitty Bastard : 30-03-10 kl 23:25.
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat