Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-10, 10:55   #4
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!

Kjipe greier, malou. Vi hadde nok måttet hentet hjem både egne foreldre og svigers vi også, hadde det vært oss det skjedde med.

Mange kjipe/tragikomiske historier her. Mitt verste påskeminne er telefonen jeg fikk da vi nettopp hadde ankommet hytta for 5 år siden. Fikk beskjed om at bestefaren min døde skjærtorsdag. Han var gammel, men frisk og rask, så det var uventet og veldig trist.

(Naboen min har nok en av sine verste påsker nå, ettersom både hun og babyen har blitt lagt inn på sykehus pga kraftig omgangssyke og dehydrering.)