Sv: Skam deg Carlos!
Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.
Jeg ble drittlei hele serien og sluttet å se da Carlos fikk synet igjen.
Går det fremdeles? Hva har skjedd siden sist?
Jeg blir aldri lei den serien og den blir bare bedre og bedre synes jeg, det har skjedd MASSE, men jeg orker ikke gå gjennom alt nå hehe.
Men sånn kort fortalt: (og her er det nok noen spoilere for de som følger med i Norge):
Lynette er gravid, egentlig med tvillinger men den ene døde. Den ene sønnen hennes (Parker?) har vært på reise/skole i utlandet og kom nettopp hjem med ei russisk bimbo han har fridd til etter noen uker, Lynette og denne dama er hele tiden i tottene på hverandre.
Ingenting spesielt hos Susan eller Gabrielle, egentlig, vet ikke om du så den sesongen der han sinnssyke galningen prøvde å drepe sønnen til Susan men det endte bra.
Karen, hun gamle, skal gifte seg og har fått kreft.
Julie, datteren til Susan, ble forsøkt kvalt men overlevde, hun var visstnok elskerinnen til en ny nabo, han og familien holder seg skjult for politiet, da moren er ettersøkt for drap. Faren i huset er ikke faren til gutten som bor der, det er en annen (faktisk selveste John Barrowman) som er faren hans, men det vet ikke sønnen. Han tror det er mannen i huset som er faren.
John Barrowman (husker ikke navnet i serien) leter etter dem og er visst "slem kjeltring".
Bree ble forelsket i Karl, han sleske eksen til Susan, og de innledet et seksuelt forhold som ble til kjærlighet etterhvert. Orson visste ingenting. Karl planla å fri til Bree ved hjelp av et fly som skulle fly over et selskap med "will you marry me Bree", men det endte med at flyet kræsjet midt i selskapet, Karl døde og Orson ble lam og havnet i rullestol.
Mangler sikkert masse nå men det var litt sånn kort oppsummert.