Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-10, 18:54   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Å invitere til besøk

Ei venninne og jeg snakket om at de skulle komme på besøk til oss i påsken, på lunsj eller noe. Jeg meldte i dag tidlig og inviterte til lørdag, men har ikke hørt noe som helst ennå, heller ikke, "takk for innbydelsen...må se det litt an" eller noe som helst.

Meldte også ei kusine og ba henne i besøk søndag. Dette er bursdagsmiddag og mange er invitert, så det betyr for så vidt ingenting om hun gir beskjed i det hele, besøk blir det uansett

Men hva er vanlig? Er det vanlig å bare ikke svare? er jeg gammeldags når jeg syns det er litt uhøflig? Nå ER jo jeg litt gammel da, men jeg lurer på hva folk anser som høflig/ikke høflig oppførsel når det gjelder å svar på invitasjoner...