Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-06, 10:45   #39
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.524
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg hørte i dag at en friluftsbarnehage her i byen skal ha tatt med seg barn i alderen 3 - 6 år på rypejekt på fjellet.
Hva synes dere?

Prinsippielt har jeg ikke noe i mot at barn blir med på rypejakt. De fleste jeg kjenner bruker ikke å treffe en eneste rype. Det er ikke akkurat masseslakt man snakker om. Og nettopp derfor er det vel også litt poengløst å ta med unger på jakt? Man bør være forberedt på å gå litt om man skal skyte noe og da er det kanskje ikke det beste utgangspunktet å ha med seg en hel bøling med unger? I tillegg skal man håndere våpen oppi dette ... og nei.

Er det sikkert at det er helt reell jakt det er snakk om her?

him er ikke aktiv   Svar med sitat