Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-10, 01:10   #61
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du kristen?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Men det gir jo ingen mening? Det er et direkte og generelt spørsmål jeg svarer på - det er jo opprettet en egen tråd om dette. Jeg ville aldri sagt det direkte til en som var kristen - det hadde vært respektløst.

Jeg aner ikke om Ekorn er kristen, altså, men noen i tråden er det jo. Jeg kan godt skjønne at de kan føle seg støtt over at man sammenligner Gud/Jesus med nissen. Hvis du skjønner at det er respektløst å si det til en kristen IRL, er det vel ikke noe vanskeligere å skjønne at folk her inne også kan føle det slik?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat