Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-10, 20:30   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Legoland - attraksjoner for de aller minste?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Bare vær obs på at de er ganske strenge med 120-cm-grensa. Eldsten min var kanskje 119,5 da vi var der, og det var mye han gjerne ville kjøre som han ikke fikk prøvd ut. -Må tilbake igjen nå som de to største er lange nok.

Takk for tipset, jeg må måle henne. Tror hun har vippet 120, men jeg må se. Hun ser utrolig frem til å ta alle 120-karusellene (alle berg og dal-banene unntatt en) i Tusenfryd i sommer, så jeg får for guds skyld håpe hun er 120.