Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-10, 23:02   #18
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Canon EOS 50D og optikkanbefalinger

Jepp, jeg bruker det til andre ting også! Det er veldig gøy å bruke fastobjektiver - man blir "tvunget" til å tenke mer på komposisjon ettersom man må flytte seg for å komponere bildet i stedet for lettvint zooming - så jeg velger ofte å bare ta med meg 100 mm-objektivet (det er en knapp for å endre nærgrensen slik at når man ikke er i makromodus så slipper man at objektivet kaster bort tid på å finne fokuspunkt helt i nærgrensen). (Jeg tror jeg redigerte svaret mitt over med mer utfyllende svar.)