Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-10, 20:25   #256
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du kristen?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

J
Jeg synes forresten det er en spennende diskusjon også når det gjelder andre ting enn akkurat kristendom. Når kan man definere seg som kommunist, homofil, liberal, buddhist, FrP'er osv. Noen punkter må være oppfylt, det holder liksom ikke å bare ville være det.

Godt poeng synes jeg (uten at jeg er av de som skal påberope meg kunnskap om hvem som er kristne eller ikke). Hvis jeg stemmer Krf ene og alene fordi de er for kontantstøtta, og jeg synes resten av det de står for er bullshit. Er jeg da en Krf-tilhenger? Hvis jeg konverterer til Islam fordi det er veien til giftemålet med en jeg elsker, dog ikke tror på noe som helst av det som står i koranen - er jeg da muslim?