Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-10, 12:08   #31
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sitteplasser på konsert ...

Jeg kjenner at jeg blir litt sur av al latteren ifht. å sitte på konsert med Metallica. Det kan være årsaker til at man har behov for å sitte, uten at man nødvendigvis oppfyller vilkårene for å inngå i handicapkategorien. Jeg har vært på en del metallicakonserter, og har alltid stått. Denne gangen ønsket jeg en annen opplevelse, det å se scenen hele og alle i bandet hele konserten (når man er 1.65 så ser man ofte ikke så veldig mye når man står) i tillegg til at det å stå 2-3 timer funker dårlig for meg for tiden. Jeg ble derfor lei meg når jeg hørte at en sitteplass betyr en ståplass.