Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-10, 21:06   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familiespisesteder i Bergen

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Pastasentralen? Den er kanskje litt samme gate som Egon og Peppes, men jeg synes den har sjarm. Den gamle hadde mer sjarm, men den nye er ikke så verst heller. I det minste er den vel "unik" for Bergen, eller? Avslappet stemning og moderat prisnivå har den iallfall.

Ja, det er sånn steder jeg tenker på altså. Jeg skjønner jo at det er litt begrenset hva man får med premissene, men det er hyggelig å se noe vi ikke like gjerne kunne vært på her hjemme. Peppes er jo lik overalt. Hvor er denne Pastasentralen? Jeg er ikke særlig kjent, men ligger den i sentrum, finner jeg nok fram. Typiske ting jeg vet hvor er, er Torgallmenningen, Bryggen, Fløibanen og slikt...

apan er ikke aktiv   Svar med sitat