Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-10, 09:22   #430
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.965
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Stinker hunder mer enn babyer?



Ikke jeg heller. Mest fordi tanken på å drasse rundt med et vesen i bånd etter seg, og så plukke opp dritten hans en liten svart pose som man lar dingle rundt håndleddet mens man fornøyd går videre er absurd i seg selv. At dritten deretter hadde havnet i mitt søppelspann blir bare en liten detalj i det hele.
Katter liker jeg. Hunder, not so much. Jeg synes de stinker, ja lukten av våt hund får meg faktisk til å brekke meg. Jeg innser også at det sikkert er meg det er noe i veien med her, siden halve befolkningen finner stor glede i dette dyret.

Det er her jeg skal fortelle min ekle hundehistorie. En litt fjern venninne av meg hadde et digert, hyperaktivt beist av en hund, en slags schnauser. En dag inviterte hun meg på middag, og først skulle vi gå tur med hunden. Vi gikk en lang tur over jorder og gjennom skog, hunden løp fritt det meste av veien og var tidvis over alle hauger. Hjemme hos henne etterpå stod hun ved kjøkkenbenken og laget mat mens jeg satt ved bordet og holdt henne med selskap. Plutselig brekker hunden seg og kaster opp på kjøkkengulvet, og ut kommer en lang bæsj. Den kastet opp en bæsj. Som den hadde spist på turen. Fy faen, jeg kastet nesten opp selv. "Uff da", sa venninnen min, "har du nå spist bæsj igen". Eller noe sånt. Jeg taklet det bare ikke, jeg mistet totalt matlysten og klarte ikke engang å late som om jeg var uanfektet. Hun tørket opp og fortsatte å lage mat. Dette er mange år siden, men jeg blir fortsatt kvalm ved tanken.


Sist redigert av banana : 08-04-10 kl 09:30.
banana er ikke aktiv   Svar med sitat