Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-10, 19:18   #71
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et favoritt Tupperware-produkt?

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Hva med MiniMax?

17 cm i diameter, max 7,5 cm høg. Rommer 7 dl. Helt tett lokk. Den klappes sammen og blir helt flat når du er ferdig med å spise og kan også oppbevares flatt i skapet. Tar minimal plass! Når du bruker den, kan du ha den i tre forskjellige høgder. Koster 99 kroner. Finnes også større og mindre, og jeg mener også jeg så noen røde firkanta i en brosjyre forleden dag.

Og dersom du kjøper den lille risten til å legge i bunnen så blir den helt ideell!
Jeg legger risten fra Crisperen i en mindre skål(lavere) og salaten holder seg bedre fordi at evnt fuktighet legger seg under risten.
(jeg har også en mindre rist som egentlig hører til Elegance-serien som passer til enda mindre boller/skåler som jeg også bruker).