Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-10, 21:35   #8
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Har du opplevd å gå i minus på noen tråder, altså? :nysgjerrig: Jeg spør fordi statistikken tyder på at selv de som får flest røde prikker (og det prikkes i grunnen ganske lite rødt på FP) får langt flere grønne enn røde. (Da unntatt rene troll og folk som bare kommer for å lage bråk.) Men det er vel generelt og ikke nødvendigvis på enkeltinnlegg eller i enkelttråder.

Jeg aner ikke, (fører ikke statistikk ) men jeg tror nok det kan ha skjedd, altså. Uansett, det er, som du sier, snakk om få tråder, og jeg er enig i at de som får mange røde likevel får flest grønne. (Jeg vet det jo ikke, selvfølgelig, men det høres logisk ut.)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat