Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-10, 23:24   #15
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prosjekt ny hytte ...

Opprinnelig lagt inn av Finni, her.

Kjempe fin hytte dere får dere!

Likte godt skifer?gulvet
Hvoe stor er herligheten? dere får nok god plass til å slappe avv og stresse ned der

Ja, det er skifer, mangler bare litt fugemasse, så er gulvet ferdig . Hytta er på ca 140 kvm.

Vi har 5 barn tilsammen, så det er godt med litt god plass (selvom eldstemann lite trolig kommer til å være med oss). I tillegg er ofte mine foreldre med, evt venner om vi har barnepass ....Eller venner med barn og da blir det folksomt Aller best liker jeg at ungene får så god boltringsplass i på loftet, kommer vel knapt nok til å se dem nede......Og så kan man sette på seg langrennskiene eller slalomskiene utenfor hytta og "seile" ned til bakken. Det blir deilig å slippe å kjøre hver gang man skal til bakken. Flotte langrennsløyper - så ja, jeg gleder meg virkelig til neste vinter allerede

Sist redigert av Liljekonvall : 10-04-10 kl 00:40.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat