Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-10, 11:42   #5
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hemmeligheter i parforhold

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvis mannen min i dette scenariet skulle komme og si til meg at fru Pedersen sa at nabo X hadde sagt, osv., så ville jeg vel da bare sagt "ja, det stemmer, det sa han". Tenker jeg.

Jeg tror jeg kunne sagt "åja, det hadde jeg glemt". :teflonhjerne:

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er faktisk helt normalt for voksne menn å reagere positivt eller helt nøytralt på at andre menn beundrer sin kone og gir henne komplimenter. Jeg er veldig enig med Skilpadda her: jeg står da ikke til ansvar for hva andre folk sier eller gjør.

Helt enig med Teofelia.

Men sånn ellers, hemmeligheter....
Min første mann visste nok alt om meg, siden jeg var så ung da.
Min neste fikk vite det som var verdt å vite. Vi var midt i tredveårene da vi traff hverandre, begge med lange singelperioder bak seg, og det er da vitterlig ikke alt som er viteverdig.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat