Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-10, 16:30   #41
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Nei vi snakker om menn i 50-60 åra, jeg synes de er søte jeg. Med noen unntak seff.

Hvah!? Er de "eldre" nå? :snart i målgruppen:

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Om naboen på åtti år skulle betro meg at jeg har fin rompe mens han siklet og smattet på gebisset og forsøkte å ta meg igjen mens jeg rømte inn i huset så hadde jeg IKKE blitt så glad.

Hoho - jeg har en nabo i den alderen her i blokka som ba meg inn på rødvin en søndagskveld da jeg gikk og ringte på dører for å ordne noe praktisk på vegne av styret. Han hadde et glimt i øyet som jeg ikke likte, så jeg avslo høflig invitasjonen og syntes egentlig litt synd på han da. Cirka førti år eldre enn meg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat