Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-07, 14:49   #240
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg syntes mitt barns fargesyn var verdt det offeret. Det var jo tross alt bare snakk om noen måneder. Men vi er jo alle forskjellige.

Jeg prøvde, men fikk det ikke til. Dessuten mente legen min at jeg ble mindre stresset av å spille litt enn kutte helt ut. Men det var da fint for deg superperfekta at du klarte det. Det er ikke alle som klarer å være superperfekte nemlig, og dessuten er det som er bra for meg, bra for babyen også. Den meningen liker jeg godt nemlig, for det gjør at jeg ikke trenger å stå til rette for Tetrisspillingen min.