Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-10, 12:03   #26
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg tror ikke noen er uenig med deg i det. Det er vel heller ikke veldig mange foreldre som brenner for å bruke to ettermiddager i uken og annehver helg på fotballtreninger og cuper. Det handler om penger, og profesjonelle trenere som har tid til/lyst til å trene gratis vokser ikke på trær. Heller velmenende foreldre enn ingen fritidstilbud i det hele tatt.

Der Glitterbarnet gikk på skøyteskole var det klubbens sportslige trener som ledet denne. Han hadde selvsagt med seg undertrenere som var eldre barn og et par foreldre, men han hadde ansvaret for opplegget, og det syns jeg fungerte fint. Da regner jeg med at lønnen hans også dekket dette. Jeg ser at det kanskje er lettere i store byer, eller i store klubber, som har alt fra A-lag til knøttegreier. Bor man på et lite sted er det nok vanskelig å ansette en trener ja.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat