Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-10, 20:49   #90
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?

Akkurat for tiden er det få dugnader, og da går jeg ikke akkurat ut og leter etter noe samfunnsarbeid å bruke de 2 daglige timene med fritid til. Det får holde å gi penger til veldedighet og være tillitsvalgt på jobben. Men kjenner jeg meg rett, kommer jeg til å bli hanket inn som klassekontakt osv. når den tid kommer.

Jeg syns det er helt greit, betimelig faktisk, at sånne ting går i perioder. Jeg brukte hele fritiden min på frivillig arbeid i 10 år ++, og nå syns jeg det er greit med en pause til ungen blir så stor at hans aktiviteter krever noe. En annen god grunn til å la være å lete etter noe, er at man alltid ender med å bli spurt om å ta på seg alle andre verv om man sier ja til ett. I fjor ble jeg spurt om jeg ville sitte i meninghetsrådet. Året før det, endte mannen opp med å bruke 17.mai til å selge pølser for et kor jeg gikk i da jeg var tenåring, mens jeg passet den fem måneder gamle sønnen vår.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat