Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-10, 21:44   #100
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Deltar du i dugnader, har frivillige ubetalte verv osv?

Vi stiller opp, og er vel av dem som strekker oss vel langt for å bidra med vår del. Vi har av diverse årsaker en ganske hektisk vår, og nå til helga feks er det en stor turnering her som fordrer enorme mengder dugnadsinnsats. Vi har tilsammen 22 timer dugnadstid i løpet av lørdag og søndag. I tillegg skal vi rekke å kjøre/hente og se på minst 10 kamper også. Samtidig er det en minstemann som skal i bursdag. Jeg har måtte sette opp skjema inndelt i minutter for å få det til å gå opp, og egentlig går det ikke opp.
Vi skulle så absolutt hatt noen timer til overs denne helga til noe jobb som skulle vært gjort, men det må vi bare la være, for det går ikke. Vi må til og med engasjere besteforeldre for å få dette til å gå i hop.

Men ikke søren om jeg får meg til å gi beskjed om at vi ikke kan delta på dugnaden, det er jo for at barna sin del, og vi må jo bare stille. Sånn jeg ser det er det en del av pakka.