Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-06, 12:19   #1
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høsten er her

Det er mørkere om kvelden.
Det er mørkere om morgenen.
Det er kjøligere.
Løvet faller av trærne.
Rotet samler seg i garasjen.

I går hang jeg opp lampa med elektrisk lys over kjøkkenbordet. Må ha lys nok til å lese avisen uten å lyse opp hele kjøkkenet.

Far har bestilt ny vedovn (hadde feieren på tilsyn i våres og vi måtte skifte stein i den gamle ovnen i stua).
Ved er bestilt i sommer, kommer når vi er ferdige med steinleggingen på gårdsplassen.

Løvet får ligge til gårdsplassen er ferdig.

Må rydde opp i garasjen, det skal være grovinnsamling i uke 41 eller 42.

Men jeg sitter jo her og koser meg

Nå skal jeg salmiakkvaske kjøpmannsdisken her på kjøkkenet og male den (på stedet - gidder ikke å bære den ned i kjelleren) så arbeidslyst, jeg sitter her.

:vink:

gullet er ikke aktiv