Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-10, 20:45   #9
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åtte timer! Hvordan får man shoppet i London på så kort tid?

Når det gjelder barneklær så ville jeg vært innom Next, Bhs og M&S. Alle de tre har store butikker du finner du rett i nærheten av Oxford Cirkus. Der finner du også Disney Store, som er en innertier om du skal ha med en liten ting til ungene. Hamleys som er den store 6 etg. lekebutikken synes jeg egentlig ikke du burde bruke tid på. Det er mye å se på, men jeg kjøper bestandig veldig lite der. Det er uanett begrenset med hva en får med hjem av leker i kofferten. Da er Disney Store bedre.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat