Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-10, 11:58   #5
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: PompDeluxe, kjenner jeg er så irritert

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det er ikke uvanlig at det tar tid fra en nettbutikk har registrert varen som sendt i system til posten registrerer den inn i sitt system, spesielt hvis det er en mindre nettbutikk med et relativt lavt salgsvolum. Da er det rett og slett ikke lønnsomt å "løpe på postkontoret" hele tiden, da samler de heller opp litt. Syv dager er kanskje i overkant mye, men jeg har vært med på både tre og fire dager. Og ikke om jeg hadde giddet å irritere meg over det, bare notert meg at de var jommen meg treige og latt det være med det.

Eller så kan det hende de har lager i et annet land. Da vil ikke pakken kunne spores før den kommer inn i posten Norge sitt system.
Dessuten så sliter posten litt om dagen, etter omlegging til ny terminal. Rundt 300 000 forsendelser er forsinket hver dag... Var i hvertfall, mulig de har fått orden på det nå.