Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-10, 15:48   #8
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?

Nei, ikke hvis jeg har registrert at det er en skolebil. Det er ikke noe stas å sitte inni der og streve også skal noen begynne å "mase" med tuting i tillegg, det har jeg selv erfart.

Men, jeg har tutet på noe som viste seg å være en skolebil med en fortumlet tenåring inni. Men jeg så ikke at det var en skolebil midt i episoden og det var ett rimelig drøyt brudd på vikeplikten.

Kjøreskolelæreren min sa at andre sjåfører faktisk oppfører seg dårligere når han kjører med skole-magneten på og når han ikke gjør det. De var mer utålmodige og viste dårligere forståelse når han kjørte med elver og når han kjørte privat. Temmelig dårlig gjort.

Sist redigert av Vianne Rocher : 15-04-10 kl 19:50.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat