Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-10, 22:50   #10
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bil for lange barn ...

Det er snakk om en cairn terrier som det minste og en pincher som det største. Honda CRV har jeg sett på - etter å ha hørt at moren min prøvekjørte en sånn i fjor. Jeg har også sett på Hyundai Santa Fe. Jeg tror det må bli en bil av den typen/størrelsen der når vi skal bytte. Heldigvis trenger det ikke å skje i år - feilene på min lille 323F kommer på under 10', og da fikser vi den og begynner langtidsplanlegging.

Spørsmålet vi sitter igjen med blir vel mer hvordan vi rent praktisk kan løse lang slamp i baksetet på ferietur.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat