Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-10, 12:49   #5
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn /-henger

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Takk for svar damer. Jeg har hørt flere snakke godt om Croozer, men er den ikke en anelse tung ...eller husker jeg feil??

Har selvsagt surfet litt også i kveld, forsøkt å lese meg opp og ser at mange anbefaler Nordic Cab også. Den koster jo absolutt max og mer av det jeg hadde sett for meg, men kan hende er den verdt det!??

Vi har Nordic Cab og elsker den. Vi har vært på sykkelferie med ungene i den og bruker den både sommer og vinter (som pulk). Vi brukte den også som søskenvogn. Hvis du skal bruke sykkelvogn på korte turer, finner du nok en mye rimeligere vogn som kan være vel så bra for det formålet. Vi har også en sykkelvogn (eagel) fra XXL som kostet 499,- Den benyttes mest til å ha bagasje i på lengre turer, men vi har lånt den bort til venner innimellom og den funker veldig bra. Setekomforten er ikke like god, men det er vel bare Nordic Cab hvor man kan legge setet bak.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat