Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-10, 08:20   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å ta deler av foreldrepermisjonen i utlandet, hva med leilighet og aktiviteter?

Vi skal snart ha foreldrepermisjon, og tenkte å benytte anledningen til å ta 8 - 10 uker i USA i vinter. Det er her to ting jeg funderer på:

• Hvordan finner vi en bra leilighet? Jeg er småallergisk mot ferieleiligheter, vi foretrekker å bo på hotell når vi reiser. Men det går jo ikke over så lang tid, så vi må ha noe mer hjemlig. Hvordan kan vi finne noe som er saklig? Gode senger, delikat, ikke en flislagt boks av en Spania-leilighet liksom. Er det bedre odds om vi tar noe som ikke er vacation rentals? Noen som kjenner seg igjen i mine aversjoner, og som har funnet gode måter å finne saklige leiligheter på?
  • Hva gjør man på hver eneste dag i ukesvis, når man ikke har barnehage og nettverket sitt rundt seg? Blir man ikke veldig lei av hverandre? Hvordan klarer man å bygge opp en god hverdag når alle er sammen hele tiden? Jeg vet det er mange her inne som har tatt deler av permisjonen i utlandet, så jeg er sikker på at dere har gode råd.
Noen som har gode råd å dele?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat