Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-10, 00:21   #3
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise på tur med åtteåring...

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg vurderer å ta med meg åtteåringen på en tur. Jeg tenker da primært ikke sydentur eller sommerland, men noe som kunne være ok for meg og kjekt for han, samtidig som han får sett noe av verden. (jeg vet dette er vage termer, men jeg har ikke noe klart bilde av hva, når eller hvor bortsett fra at jeg tror det kan være godt for han å få litt alenetid med en av oss).

Er det noen som har noen gode forslag til sted og hva man skal ha som turmål/aktiviteter? Langhelg opptil en ukes varighet. Han er ikke så veldig bereist, men Oslo har vi vel gjort såpass at det ikke er aktuelt i denne sammenhengen. Både inn- og utland er aktuelt.

London! Det er det mye morsomt å finne på. Dinosaurmuseer, Madame Tu... (eh), London Eye osv. Dessuten er det eksotisk (fremmed språk i det minste) og bra shopping for mor. Jo, og Lion King-musikal.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat